چگونه به کنترل نفروپاتی دیابتی با کراتینین 633
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کنترل نفروپاتی دیابتی با کراتینین 633

چگونه به کنترل نفروپاتی دیابتی با کراتینین 633To رک و پوست کنده می شود، کراتینین 633 بسیار بالاتر از سطح طبیعی، و آن را آسان به کاهش نیست. با این حال، اگر شما می توانید این بیماری را به خوبی کنترل، سطح کراتینین بالا نیز می تواند به تدریج کاهش می یابد.
چگونه به کنترل نفروپاتی دیابتی؟
به عنوان یک دیابتی، اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را به خوبی مهم ترین چیز این است که کنترل سطح قند، فشار و چربی. شما می دانید اگر قند خون را به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول، وجود خواهد شرایط فشار بالا، فیلتراسیون بالا و دیابت infusion..the بالا وجود داشته باشد همیشه می توانید به سلول های اندوتلیال گلومرول باعث آسیب دیدگی، و همچنین، تابع اصلی از سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل پویا از جریان خون، زمانی که سلول های آسیب دیده باشند، وجود خواهد داشت نه گردش خون کافی داخلی کلیه و که برای کشنده است بافت کلیه، شما می دانید سلول ها توسط خون و اکسیژن تغذیه، بنابراین اشکال شرایط کمبود خون و اکسیژن داخلی کلیه وجود دارد.
برای کنترل قند، فشار و سطح چربی، شما نیاز به گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب هستند در همان زمان.
رژیم غذایی مناسب باید کم چربی، کم نمک و مواد غذایی کم قند است. همانطور که برای درمان مناسب من به شما توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن را یکی از مؤثرترین درمان برای درمان نفروپاتی دیابتی است، می تواند به پایین سطح creatinne بالا به ارمغان بیاورد و تسکین علایم دیگر این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای دیابتی Nephropthy و یا می خواهید به کنترل کاهش سطح کراتینین بالا در دیابتی Nephropthy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: